Laatste 3 dagen zijn aangebroken! :(

Time flies when u re having fun!

Dat heb ik wel gemerkt nu, heb ondertussen al veel leuke dingen gedaan. Na surfersparadise ben ik naar la fortuna gegaan(rainforest) en heb daar samen met 2 meiden die ik ken van Tamarindo leuke activiteiten gedaan. Fotos staan op fb. Ziplinen, ontzettend mooi met geweldige omgeving, waterfalls, hot water springs , dat is eigenlijk een soort van rivier die loopt waarbij het water opgewarmd wordt door de actieve volkaan, dus iedereen loopt er door heen te banjeren of juist te relaxen aangezien het water gewoon erg warm is. Heerlijk dus na een lange dag hiken. zijn de oude volkaan cerro chato opgeklommen, erg pittig maar wel heel erg mooi. Je loopt echt door de jungle heen omhoog, beetje je eigen pad proberen te vinden. super gaaf. als je boven aan komt is er een groot meer waar je in kan springen(je moet het zien als een volkaan zonder top en ipv de top is er water gekomen) de terug weg was wel iets avontuurlijker omdat hier in cr om 5 uur de zon langzaam ondergaat en om 6 uur pik donker is! We waren iets te laat in de middag gegaan waardoor we om 4 uur nog Helemaal naar beneden moesten, niet erg, behalve als het ontzettend hard begint te regenen waardoor alles modder wordt en waardoor je continue valt en niks ziet. we waren onderhand aan het rennen omdat het flink begon te onweren en bliksemen, en 1 ding wat je niet wilt ....is als het bliksemt je je op een berg bevinden! Dus het was een avontuur om beneden te komen, ach weer een hoop blauwe plekken gratis gekregen ;).

Verder nog mooie natuurgebieden gezien waarbij je van rotsen afspringt etc. Helaas ben ik daarna 6 dagen ziek geweest waarvan vandaag de 1e dag is dat ik weer kan eten! Dus de rest vd groep is richting Bocas Del Toro in Panama gegaan, helaas kon ik niet meer maar zit nu in Puerto Viejo ook super mooi. Hier zal ik blijven tot het einde van mn reisje. Heb hier 2 nldse meiden wonen die ik ken van Tamarindo dus dat is wel weer erg gezellig! Dat was wel zo n beetje mn laatste update, heb nog wel meer dingen gedaan maar vergeet ook zo snel weer de helft. Maandag vlieg ik alweer naar huis, 12 nov vlieg ik weer naar nz , dus 7 nov tijd voor een laatste borrel, check fb! Besos ! Pura vida!

Reacties

Reacties

Hilde

Een woord: GEWELDIG!!

Hmmm, op dat ziek zijn na dan! ;)

Dikke kus

Myran

Heej Meisje.. Je laatste verhaal alweer! (en pas mijn eerste reactie) Maar ik heb uiteraard wel alles gelezen en vind het geweldig wat je allemaal meemaakt natuurlijk. Jammer van de telefoon en het ziek zijn, maar de rest vergeet je niet snel meer!! Alvast goede terug reis en tot snel,XX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active