Backpacken is begonnen!

Ben nu al zo n 4/5 dagen hier in Tamarindo, surfersparadise! Leuke backpackers ontmoet, veel stappen, surfen,drinken en vooral lol! Morgen vertrek ik met een reismaatje die ik hier heb ontmoet richting La Fortuna om daar de volcano te zien en dan waarschijnlijk dag of 2 later richting Monteverde (de bergen in) Veel regen daar want het is in de bergen en in de 'jungle' daarna zal ik weer langzaam richting het zuiden gaan om daar de mooie surfstranden te ontdekken waarna ik daarna richting San Jose zal gaan weer onderweg naar Nederland. Gelukkig heb ik nog tijd genoeg om leuke dingen te doen hier! Check fb voor wat fotos waarin ik ben of zal getagd worden want ik kan geen fotos meer maken. Dus als ik hier iets zie pak ik de telefoon of camera van iemand anders, ook een manier toch?!;) haha. Ik ga weer richting strand kijken of er goede surf is vandaag , hasta luego!

Reacties

Reacties

Simone

Ha surfchick!
Wat leuk om te lezen dat je daar op je plek zit. Als je maar terug komt!! ;-)
Balen van je telefoon, maar op Facebook staan al een aantal leuke foto's!
Veel plezier nog en ik lees je!
Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active