Laatste schooldag!

Morgen mn laatste schooldag hier op school! Die 2 weken zijn voorbij gevlogen niet normaal! Vanaf vandaag is (ben ik bang) de winter aangebroken hier in CR -->lees: regen en 30 graden. Moet eerlijk toegeven, lekker afkoelen ff. Want 30 graden is heerlijk hier haha al zul je het niet geloven. Morgen na mn lessen ga ik met de bus (openbaar vervoer hier is dramaaaaatisch!) naar plaatsje Tamarindo. Dit is een badplaats met alleen maar surfers/surfwinkels/surfhostels etc etc.....oftewel PARADISE voor yvon!:) Hier zal ik ongeveer een dag of 3/4 verblijven en dan verder trekken naar El Arenal dat is een toeristisch plaatsje hiero met geweldige natuur en gave activiteiten en volkanen etc etc. Helaas kan ik dus geen fotos maken en/of uploaden aangezien mn telefoon gestolen is ben ik een hoop fotos kwijt. En kan ik ook geen foto's meer maken hier. Haha. Awesome!:( but however, having a good time en kan niet wachten om het land in te gaan en verder te trekken als een arme reiziger! Hasta luego!

Reacties

Reacties

Elise

Klinkt goed Yf! Geniet er nog lekker van! Have a good one and surfs up! X

cindy

Klinkt goed allemaal!!! Was je niet verzekerd voor het fototoestel? XX

Zus

Veel plezier zus! Geniet ervan en koop zo'n ouderwetse wegwerpcamera ;) extra leuk!

xxxx

Michelle

Sounds good!! Geniet van de laatste schooldag en heel veel plezier met verkennen ;) Wel echt shit van je telefoon zeg! Snel een noeuwe scoren als je weer hier bent :p Moet al die sappige verhalen wel meekrijgen he.. hahaha xx

Freek

Hee veel plezier! en genieten! x

Vonny

Nou fijn om te lezen dat je zo aan het genieten bent !! Ik zag bij een van de reacties op FB dat Myran Heesemans reageerde... Wel grappig want ik ken de familie Heesemans goed. Een tante van Myran, Catherine is mijn schoonzus.... Wat is de wereld klein. Waar ken jij Myran van ? Blijf lekker genieten ondanks dat je jouw mobiel mist... Dikke Kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active