Weekje verder met de tico's en tica's

Hola amigos! Alweer een week aanwezig op het meest groene land Costa Rica. Ondertussen weer wat nieuwe mensen leren kennen waardoor we al wel wat leuke nieuwe activiteiten hebben gedaan. Onder andere: duiken/ snorkelen/ raften/ beetje rotsen klimmen en vanaf springen etc. heb nu ook me eigen snorkel gekocht dus probeer dagelijks na school ff duikje te nemen in de zee . Erg mooi hier met Veel gekke dieren onder water , dus erg leuk! Morgen gaan we met catamaran de zee op en kun je duiken en snorkelen etc op vette afstand dus erg veel te zien. Ohja om niet te vergeten , heb al veel dolfijnen gespot en zelfs een walvis!! Haha super vet. In de middagen wel veel regen wat erg jammer is mja, wen je ook wel weer aan. Wat ook een voordeel is: je hebt geen alarm nodig, de apen maken je GOED wakker om 5 uur in de ochtend ! Awesome. Haha Nou ik ga een duikje nemen! Hasta luego!

Reacties

Reacties

Zus

Klinkt goed zusje :) Erg avontuurlijk! Geniet ervan! xx

Elle

Super leuk om te lezen wat voor gave dingen je allemaal doet! Ik beloof dat ik aankomend weekend veel foto's en filmpjes maak van het vriendinnenweekend. Wij zorgen dat jij er bij bent ;)
Veel plezier nog meis, maar dat zal wel lukken!

Xx!

Claudia

Hé yvon
Gaaf om te lezen wat je zoal meemaakt. Lekker van genieten en ik kijk uit naar je volgende verhaal.

Xjuf

Michelle

Haha vet man! :) Enjoy!! xx

Emmy

beetje laat pas gelezen, maar heel gaaf! Let je wel op dat je niet door een van die exotische beesten gebeten wordt!! Ik ben heel jaloers op je dagelijkse plonsjes! geniet van alle avonturen, voor je het weet is de tijd voorbij gevlogen. xxemmy

Hilde

Hier nog een late lezer!! Hahaha... schaamschaam! Mooi om te lezen dat je het zo naar je zin hebt meis! Erg fijn! Ik zeg lekker nog meer genieten en ons flink jaloers maken!! Liefs, xx

Liesbeth vd Heuvel

Hoi Yvon, Emmy wees mij op jou reisverhalen. leuk om te lezen en zo op de hoogte te blijven van jou belevenissen. niets doen wat ik ook niet zou doen hè XXX groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active