Zweten,ongedierte en regen

Hola! Ik ben paar dagen geleden aangekomen in Costa Rica. Het heeft lang geduurd voordat ik bij mijn gastgezin aankwam maar na 2 dagen is het me toch eindelijk gelukt. Geen mens dat engels praat dus de weg vinden was erg moeilijk. Het huisje waar ik in woon is erg klein, piep klein wel te verstaan. Ik heb een fijn bed met gelukkig een waaier op een tafeltje. De eerste ochtend gedoucht tussen de kakkerlakken en spinnen wat natuurlijk ff wennen was. De muggen vinden mij in ieder geval heerlijk, dat heb ik zeker al gemerkt! Maandag zou ik beginnen met mn eerste les maar aangezien het een bevrijdingsdag was hadden we een dag vrij. Nja ik had helaas niks te doen, want geen tourist of backpacker te bekennen en de studenten op mn school kende ik nog niet. Dus hele dag op een terrasje gezeten boeken lezen , ook leuk! Vandaag (di) eindelijk mn eerst les spaans gehad. Pffffff ff wennen weer. Lang geleden. Maar zit in een klein klasje met 2 mannen , 1 uit zweden en 1 uit slovenie. Geen studenten van mijn leeftijd wat ik erg jammer vind, maar goed het zal vast leuk worden. Ff wennen nog allemaal. Van het weekend ga ik hoogstwaarschijnlijk een tour doen door de bergen waarbij je gave dieren ziet en waar we zullen gaan zip linen! Erg gaaf hopelijk. Oke, hasta luego!

Reacties

Reacties

Hilde

Hoii meissie!!

Super om je zo te kunnen volgen! Eerste indrukken zijn altijd wennen, maar dat komt altijd allemaal weer goed! Je gaat vast enorm veel mensen leren kennen en dat Spaans heb jij zo onder de knie! Je kan het meis, geloof erin!!

Liefs!

cindy

Haiiii yvon,
Hmmm spinnen dat klinkt niet fijn...
Maar jij kunt daar wel tegen!
Echt leuk je zo te volgen!
Nou veel leer plezier nog en laat snel weer iets van je horen wanne..
XX

Anne

Yvonnnn,
Zo hoor je bij de Molentiendjes en zo zit je gewoon ff in Costa Rica. Klinkt wel heel stoer :)
Wat fijn die beestjes, net zo leuk als ons Annemarie? Haha
Zip linen...dat vind ik ook echt iets voor jou!
We gaan je volgen. Enjoy!!

Yvonne

arrival: check!,
cockroach/mosquito/spider: check!,
Spanish lesson: check!

Get on with it, Yvon!

Zus

Zusje komt allemaal goed :) Het zal altijd wennen zijn en zeker in die gekke omstandigheden maar als je wat spaans kent wordt het allemaal stukken makkelijker! Heel veel succes en geniet ervan! xxx

Lieke

Volgens mij zorg jij er toch wel voor dat het een feestje gaat worden!
Geniet en succes!!


Xx

Freek

Hola Yvon!

Een iets wat moeizame start, maar ik weet zeker dat jij het vol gaat houden en vloeiend Spaans spreekt als je terug bent ;). Ben benieuwd naar de foto's en verhalen die komen gaan!

ciao ciao

Cathelijne

Hey chickie, stoer wat je allemaal doet! Ik weet zeker dat het jou gaat lukken! Even wennen allemaal! Maar jij bent een doorzetter! Ga lekker genieten en we blijven je volgen! X

Vonny

Hi Hi Yvonne, ik lees wel tussen de regels door dat het begin en wennen niet eenvoudig is.... Maar ik denk dat je een doorzetter en bijtertje bent !!! En ja ... je bent er nog en niet meteen in het vliegtuig gestapt om terug te gaan. Je zal zien dat het binnenkort gewoon hartstikke leuk gaat worden en ervaringen gaat opdoen die je nooit meer vergeet. Hartstikke stoer van je zo in je uppie !! Blijf vooral wat posten dan kunnen we je volgen . Heel veel liefs en een dikke kus......

Ilse

He Ybon! Wat gaaf en stoer dat je dat doet!
Ben je met je piepkleine huisje weer terug op Mallorca? :p
Als je je gaat vervelen kun je mij altijd weer briefjes schrijven en spaanse woordjes leren!;)
Succes en veel plezier! xx

Anne-Marie

Nou Yvon wat een ervaring nu al, de reis en je verblijf!
Ik hoop dat je nog veel leuke dingen gaat meemaken daar en dat je het echt naar je zin krijgt, heel veel groeten en geniet!!!!!!!!xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active